fredag den 15. april 2011

Fødselsdagstema

Denne gang har vi fødselsdag som tema.
Jeg har valgt at lave et lille æskekort med plads til chokolade eller en lille gave. 
 Jeg har lavet en lille tutorial på min egen blog til kortet.
Forsiden af kortet
. Jeg har brugt papir fra en papirblok. Den sorte sommerfugl, som er fra et stempelsæt der passer til papiret, er stemplet og embosset. Teksten er rubons
  bogstaver. De små blomster er punchede og midten er små halvperler.
 Kortet holdes sammen af små magneter under papiret.

Indersiden af kortet med. Æsken har et vindue med plast fra en overheadtransperant.
Flere billeder og en vejledning til at lave æsken, kan du finde på min egen blog.

Følgende materialer er brugt:
Panduro Bacic karton sort - 360641
Designblock Spring - 361037
Clear stamp - 510249
Pearl stickers - 569086
Figurstans 3 st Daisy - 512929
Panokitt lim Quick - 220509

1 kommentar:

  1. Sødt og gennemført og så er det jo bare skønt med nogle smukke sommerfugle. Jeg må vist lige ind på din blog Charlotte og finde vejledningen for det er nemlig så dejligt når der følger en vejledning med.
    vh Renne

    SvarSlet