fredag den 25. november 2011

Minialbum af kuverter

Denne gang har vi kuverter på programmet og jeg har lavet et lille minialbum af en pakke med 6 kuverter og kort. 
 Forsiden, hvor eneste pynt er en stof applikation fra samme serie som papiret - Tilda Winterbird, men der kommer sikkert noget tekst på, når jeg engang får fyldt albummet med billeder.

 Lukningen er lavet med vokset bommuldstråd og en stavlås (som er beregnet til smykker)

Jeg har endnu ikke fået sat billeder i albummet, men viser lige hvordan det ser ud med et enkelt billede i.
 Selve albummet er lavet af 6 kuverter, som er sat sammen. De ekstra sider i albummet er lavet af kortene, som er stukket ned i kuverterne. Pynten er punch-outs fra papirblokken. Se flere billeder og en lille tutorial på min egen blog

Jeg har brugt følgende materialer:
Kort/kuvert pakke 6+6 stk. - 653236
Tilda Designblok Winterbird - 480162
Tilda applikation - 480193
Vokset bommuldstråd - 900800
Stavlås - 312064

Ingen kommentarer:

Send en kommentar