onsdag den 23. maj 2012

Drengkonfirmations kort

 Jeg var til konfirmation i sidste uge og der til skal jeg bruge et kort. Kort blive til dette easel card, det lækker papir fra fra DCWV, papir er fra en blok, med masser af lækkert vintage mønsterpapir til dreng/mand. Bemærk skrivmaskinen, hvor min lille hilsen til konfirmanden ligesom kommer ud af, under flappen. Panduro Hobby har fået en masse lækker papir tape, prøve at tjek dem ud, bl.a filmstrimmel, som jeg har sat på hvid karton, distress med distress ink i kant og rundt i "billedkant" ar jeg tegne/distress med en ProMarker.
Som kuvert har jeg brugt en "grønsagespose" str. ½ liter, pynt med lidt papir tape, et tag og en stor postbrads.

HUSK at deltage i vores konkurrence om et gavekort. 

Connie

Materialeliste til kort.

361285 DCWV Tattered Time
360641 sort karton
361386 Papir tape film/tekst
361387 Papir tape ornam/noder
361567 Kasple silver
510465 distress ink walnut
650082 chams timepieces
650077chrams gears
970104 ProMarker cinnamon

Ingen kommentarer:

Send en kommentar