fredag den 18. maj 2012

Endnu en Ravn Skitse


Så kom den næste fede skitse fra Ravns hånd og jeg har været i nyhederne og fundet en masse lækkert.
Jeg har denne gang lavet kort og Lo og du kan se flere billeder på min egen blog her.


Først kortet der er lavet med de nye clear stamps. Er de ikke skønne - og lækre drenget...
Det er er staffeli kort - så du må ind på bloggen min og se hvad der gemmer sin inden i!

 Det næster er et lo med min skønne Thea- Det er fra sidste sommer i dagplejen. og det er hendes dagpleje mor der har taget billederne som vi fik i farvel gave.
Her er der også brugt en masse nyheder.

I kan godt begynde at glæde jer - for Panduro får en masse lækkerier hjem til os der laver kort mm,.

Blandt andet disse chipbords stickers.

Matrialer brugt til kort.:
Gråt karton
papir fra blokken Dilly dally  100629 og Miss Caroline 
fgl. promarker tusser: Forrest green, bright green, ruby red, yellow, warm grey 1 + 2 + 4, cool grey 1, olive green,sky blue, tea green, warm grey, caramel., Amber, 
Clear stamps rumfærd 510200
glitter lim -i gul, baby blu, crystal 
ny stjerne punch 512960

Matrialer brugt til LO.
klipark vintage alfabet 361506
perle stickers 569098
Stickers alfabet 100625
Chipboards en francais 650203
blomster punch 512908
panokit lim 220529
papir prima en francaise billettes 
og blokken Fariy belle 361581
blåt bånd med kugler 560255 29
blad guirlande m roser  100881
fuglebur i træ 451364
perle stickers bånd


HUSK at Deltage i vores skønne konkurrence.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar