fredag den 4. maj 2012

Layout efter skitse

Denne gang har vi en skitse på programmet her på bloggen og skitsen er lavet af undertegnede. Jeg har forsøgt at lave den,  så den både kan bruges til kort og layouts.
 Jeg har lavet et layout efter skitsen. Billederne, som er af min nieces lille skønne datter Nicoline, var meget spraglede og i farver, som slet ikke passede sammen og jeg valgte derfor at printe dem ud i sort/hvid.
Kanterne er distresset og sværtet med distress ink.

 Fugleburet i sort træfinér har fået et tyndt lag gesso og er derefter sprayet med hjemmelavet glimmermist. Det samme er båndet med de grønne blade.

Bogstaverne er standset ud i hvidt karton med dies fra Panduro og embosset med hvidt embossingpulver.
Jeg har syet de forskellige lag i layoutet sammen på symaskinen.

Jeg har brugt følgende materialer:
Papirblok Preppy princess - 361284
Fuglebur af træfinér - 451363
Swirl/rose - 125998
Miniroser - 653461
Charms blomster - 360886
Dekorationsbånd blade - 304127
Laserark butterflies - 413117

Rigitg god weekend og tak fordi du kom forbi!

1 kommentar: