fredag den 11. maj 2012

Taskekort

I dag er det min tur til at lave et ekstra indlæg her på bloggen. Jeg har lavet nogle små taskekort, som er flade, så de kan være i en kuvert og så simple at lave, at de evt. kunne bruges som indbydelser til en pigefest.
  Det færdige kort med en lille charm i håndtaget og lidt pynt på forsiden.

 Det åbne kort, hvor der kan skrives indeni. Jeg har brugt tykt mønsterpapir med hvid bagside. Bruges der dobbeltsidet papir, kan der evt. indsættes et hvidt stykke papir til at skrive på.

En anden model.

Der er flere billeder, en tutorial og et mønster til toppene på min egen BLOG

Jeg har brugt følgende materialer:
Designblok "Lemon flower stack" -  361280
Designblok "Black currant stack" - 361120
Panduro Basic Paper sort - 360641
Dekorbånd - 304222
Brads perlemor - 061322
Hook & Loop - 025913
Dekorationssæt hvid - 360877
Blomster stof - 550226
Papirsblomster hvid - 653414

Tak fordi du kom forbi. Husk at du kan deltage i vores skitsekonkurrence om et gavekort på 200 kr. til Panduro Hobby


Ingen kommentarer:

Send en kommentar