mandag den 25. juni 2012

Opbevaring af Promarkers.

Her er en lille ide til, hvordan du kan opbevare dine Promarkers.

Jeg har prøvet mig frem med flere forskellige metoder, men er endt med denne.

Jeg har brugt en skøn "slidt" trækasse fra Panduro Hobby og så har jeg brugt en helt almindelig hullemaskine til at lave de runde dutter, som er limet fast i enden af hver Promarker, så man kan se hvilken farve den har.

Det er let at tage kassen med alle steder, da der er håndtag i begge ender af kassen. Den kan også både stå og "ligge". Jeg synes, at den er med til, at give et godt overblik.
Jeg har adskilt hvert lag med et stykke tykt pap.

Mon ikke den på et tidspunkt bliver pyntet/scrappet. Lige nu synes jeg dog den pynter i sin enkelthed.



Jeg har brugt:
Kasse af træ: 491214

Rigtig god scrappelyst.
Dorte aka dot-scrap

1 kommentar:

  1. Denne var ordentlig kjekk. Måtte inn på nettet og bestille en slik ;)
    Klem fra Lisbeth

    SvarSlet