torsdag den 20. december 2012

20. Dec.



Så blev det min allersidste låge i årets julekalender.

Jeg har scrappet en gammel bog om til et Jule menu kort.

Jeg startede med at lime alle siderne med alm hobby lim, og derefter skar jeg forsiden af og nogle af siderne for at få en  ramme effekt.
Derefter varm embossede jeg kanten med sort glimmer pulver og og malede siderne med tre gange tavlelak.
Også var det ellers at gå igang med at pynte!!! 
med glimmer blomster  og metal pynt.

Glædelig Jule til jer alle fra mig og min familie.

brads 361449
rødt karton
Perlestickers
Chalk maling
Charms Nøgler og lås 360885
papirs blade 653455
pappers blomster red 65022
mini roser 650130
små engler 82200


1 kommentar:

  1. Fantastsk flot og en rigtig cool idé også. Den vil se rigtig godt ud på julebordet.

    SvarSlet