fredag den 4. januar 2013

Kreativ opbevaring af scrapting

Designteamet håber, at alle vores læsere er kommet godt ind i det nye år, og er klar til nye kreative ideer i 2013.

Når du har været i gang med, at scrappe et stykke tid og fået samlet dig nogle materialer til formålet, melder der sig ofte et behov for opbevaring af disse.
For nogle bliver det næsten en hobby i sig selv, at indrette scrapværelser/kroge og finde på smarte opbevaringsløsninger og der findes utallige gode ideer på fx. Pinterest og YouTube.
Panduro Hobby har rigtig mange fine æsker, mapper, bøtter osv. til formålet, så tag et kig i butikkerne, når du går i gang med planlægningen af din opbevaring.
Designteamet viser herunder vores kreative ideer til opbevaring.

Vores første konkurrence i år er derfor - Kreativ opbevaring af scrapting
Du kan som altid vinde et dejligt gavekort på 200 kr. til Panduro Hobby - måske til opbevaringsløsninger eller nye ting at opbevare? :)

Vis os dine ideer til opbevaring, ved at uploade dit billede ved den lille blå frø.
(Dorte - vores teamleder, har nogle it-udfordringer lige pt. og jeg - Charlotte Ravn - er sprunget ind som vikar. Derfor bliver det først muligt, at lægge dit billede ind ved frøen, som kommer her i indlægget, når hun er tilbage online) 

Vi glæder os til at se en masse kreative opbevaringsløsninger.

Konkurrencen slutter onsdag den 16. januar kl. 12.00

1 kommentar:

  1. Hm nu håber jeg, at jeg har gjort det rigtig. Det er første gang jeg prøver det her, så er ikke helt sikker på om det er sådan I gør det, men det finder jeg vel ud af LOL.

    SvarSlet